Witam wszystkich ! Pozwoliłem sobie kontynuować serię opisującą czempionów z LoL'a ,którą zapoczątkował
Xord.
Ryze - The Rogue Mage
Historia:Cytuj:
Ryze nie był stworzony do przemierzania korytarzami tradycyjnej szkoły. Większa i silniejsza więź łączyła go z magią Runeterry, a nie z tymi, którzy próbowali go uczyć. Jak młody mężczyzna, przemierzał świat w poszukiwaniu wiedzy potężnych pustelników, czarodziejów i szamanów. Gdy Ryze nauczył się już wszystkiego, wyruszył w podróż, by odnaleźć zapomnianą, zagubioną i zabronioną wiedzę świata. Doprowadziło go to do starożytnej formy sztuki czarów, zwanej ciernistą magią. Wymaga ona od Ryze, żeby na swoim ciele tatuował zaklęcia, co z kolei wypełnia jego ciało ogromnymi pokładami sił magicznych.
Podczas jednej ze swoich wypraw natknął się na olbrzymie, niezniszczalne zwoje, które nosi ze sobą na plecach. Zawartość zwojów jest tajemnicą, której Ryze pilnie strzeże. Twierdzi jednak, że skrywają odrazę, coś, co musi chować przed światem. Dziś Ryze przystąpił do League of Legends, żeby zbadać z bliska magiczne stworzenia i potężne kreatury, które walczą w szeregach ligi. W ten sposób ukończy swoje badania nad mistyczną Runeterrą.
'Nie pozostaje nawet cień wątpliwości. Ryze nie jest już magiem - jest istotą magii.'
Jest to postać ,która pierwsza trafiła do mojego zbioru bohaterów.
Ryze jest dosyć mocnym magiem ,a odpowiedni build stanowi go niepokonanym.
Umiejętności:Arcane Mastery napisał(a):
Po rzuceniu jakiegoś czaru, wszystkie inne mają zmniejszony czas przeładowania o 1,5 sekundy.
Jak sam opis mówi (i Jag dopowiedział :D).
Overload napisał(a):
Ryze rzuca ładunek czystej energi we wrogą jednostke zadając 30/55/80/105/130 (+0.2) obrażen dodatkowo bazujących na aktualnej ilości posiadanej many.
Bardzo silny skill o dużym zasięgu. Przydaje się podczas ataku z ukrycia odbierając sporo punktów życia.
Rune Prison napisał(a):
Ryze więzi wrogą jednostke w klatce run przez 1/1.25/1.5/1.75/2 sekund, uniemożliwiając im atakowanie, ruszanie się oraz zadając 60/95/130/165/200 (+0.6) + 5% max many Ryze magicznych obrażeń.
Niezbędny skill podczas walki z widocznie silniejszym przeciwnikiem. Możemy go "zamrozić", zadać sporego dmg i uciec bez szwanku lub poczekać na sojuszników ,którzy chętnie go wykończą.
Spell Flux napisał(a):
Ryze uwalnia kule czystej magicznej mocy, która przeskakuje pomiędzy wrogami do sześciu razy. Każdy kogo uderzy kula dostaje 50/70/90/110/130 (+0.35) i ma zredukowana obronę magiczną o 12.
Bardzo dobry czar podczas obrony wieży, gdy jest sporo
Minionów.
Desperate Power napisał(a):
Ryze zyskuje 75/150/225 many. Dodatkowo zwiększa spell vamp o 15% oraz daje wszystkim jego czarom możliwość zadawania obrażeń obszarowych na 5/6/7 sekund.
Niezbędny skill, gdy walczymy z czempionami. Zwiększa nam ilość many i dodatkowo ulepsza nasze czary.
Moja ocena postaci:"Według mnie, Ryze jest bardzo dobrym magicznym wojownikiem. Przy sprawnym rzucaniu zaklęć każdy przeciwnik padnie na kolana już po jednej serii. Summoner Spells jakie używam to Uzdrowienie oraz Teleportacja. Dlaczego? Dlatego ,że Ryze nie posiada za dużo punktów życia ,a podczas ataku na Nexus teleport jest bardzo przydatny. Tą postać polecam dla graczy ,którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z League of Legends."Chcecie dowiedzieć się więcej o doborze specjalizacji, run, itemów i kolejności dodawania skilli? - udzielajcie się w temacie.