Jax - Grandmaster at Arms
Historia:Cytuj:
Rzadko kiedy bohater jest oceniany na podstawie swoich działań po przystąpieniu do League of Legends, a nie przed. Do nielicznych takich przypadków należy Jax. Można o nim śmiało powiedzieć, że jest najskuteczniejszym wojownikiem turniejowym w Institute of War. Przed przystąpieniem do League, Jax był przeciętnym najemnikiem. Z powodów znanych tylko poprzedniemu dowódcy League, Członkowi Wysokiej Rady Reginaldowi Ashramowi, Jax znalazł się na czele listy kandydatów oczekujących na Osąd League Judgment - jest to decydujące przesłuchanie aspirujących bohaterów. W przypadku Jaxa było to najkrótsze przesłuchanie w całej historii League, a Drzwi Przyzwolenia stały dla niego otworem od samego początku. Podczas Ceremonii Osądu Jax nie został poddany Obserwacji ani Refleksji.
Jax szybko zyskał sobie tytuł postrachu Fields of Justice. Samozwańczy 'Mistrz broni' z łatwością wygrał serię walk, czego po dziś dzień nie udało się nikomu dokonać. Wiele przywoływaczy martwiło się o to, że rzekoma obiektywność League of Legends zostanie podważona przez obecność nieznanego, a zarazem niepokonanego wojownika. Z tego właśnie powodu, nowy przywódca League (następca po zaginionym Reginaldzie Ashramie), Członek Wysokiej Rady Heyward Relivash, narzucił na Jaxa restrykcje bitewne. Było to bezprecedensowe wydarzenie w League, które już nigdy więcej się nie powtórzyło. Krzepki wojownik nie pozostał bierny i narzucił swoje warunku; w ramach protestu postanowił walczyć, używając jedynie mosiężnej latarni. Ani ograniczenia League ani Jaxa nie wpłynęły na jego osiągi bitewne. League wkrótce odstąpiła od swoich warunków, jednak Jax pozostał przy swoim postanowieniu. Walczy mosiężną latarnią i wychodzi mu to bardzo dobrze.
'Uważaj - w League of Legends rozprzestrzeniają się siniaki kształtem przypominające latarnię'. -- Gragas
Umiejętności:Leap strike napisał(a):
Jax skacze przed siebie, jezeli skacze na wrogiego championa zadaje 50/75/100/125/150 (+0.7) obrażeń.
Empower napisał(a):
Jax "ładuje" swoją broń, aby przy następnym ataku uwolnić ją zadając 75/110/145/180/215 (+0.4 AD i AP) obrażeń.
Counter Strike napisał(a):
Pasywny: Zwiększa szanse na unik o 10/12/14/16/18%.
Aktywny: Jax stunuje pobliskie wrogie jednostki na 1 sec zadając przy tym 80/110/140/170/200 (+0.6) obrażeń.
Może być użyte po 7 sekundach unikania ataków (7 sec w dodgu).
Relentless Assault napisał(a):
Pasywny: Fizyczne ataki Jaxa zwiększają szybkość jego ataku o 6/10/14% na krótką chwile, dodatkowo atakując tą samą jednostkę 3 razy Jax zadaje 140/170/210 (+0.7) obrażeń. Stackuje sie maksymalnie 10 razy.
Aktywny: Dodaje 20/35/50 + % uników Jaxa jako obronę magiczną na 5/6.5/8 sekund.
Equipment Mastery napisał(a):
Jax zyskuje 3 punkty życia za każdy 1 punkt ataku pochodzący z itemów.
Jax zyskuje 2 punkty życia za każdy 1 punkt ap pochodzący z itemów.
Moja opinia:
Postać Jax'a polecam dla nowych oraz doświadczonych graczy. Jego zaletą jest duży dmg oraz odpowiednia ilość HP ,a przy odpowiednim build'zie jest praktycznie niezniszczalny.