Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Moderator: Xord

Autor Wiadomość
 Tytuł: Stronghold 3
PostNapisane: 5 sie 2011, o 10:05 
Offline
GRRracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2011, o 07:47
Posty: 62
Obrazki: 53
Lokalizacja: Przemyśl
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: Left4dead
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace
W serwisie GameSpot pojawiła się nowa informacja na temat Twierdzy 3. Można tam przeczytać sporo informacji na temat zyciu mieszkańców naszego zamku itp. Także o ile dobrze mi wiadomo gra na 100% zostanie wydana w polskiej wersji językowej.
W Stronghold 3 czekają nas dwie kampanie - militarna i ekonomiczna, w których łącznie do przejścia będzie przynajmniej 30 misji.
Akcja będzie toczyć się 10 lat po wydarzeniach z pierwszej części Twierdzy i na pewno spotkamy tam Duce'a Volpe który nie wiadomo jak przeżył :D
Dużą zmianą jest rezygnacja z systemu mgły wojny, na rzecz światła i mroku. W trakcie dnia rozgrywka przebiegała będzie bez większych niespodzianek, natomiast w nocy, bez użycia pochodni lub innych źródeł światła nie będziemy widzieć skąd nadciąga wróg. Dzięki takiemu rozwiązaniu oblężenia będą dużo bardziej interesujące, a gra mniej przewidywalna.
Ulepszony system konstrukcji budynków zapewnia niespotykany poziom realizmu i wpływu na wygląd własnego zamku i wioski.
Realistyczny system fizyki i pięknie wykończona grafika tchną nowe życie i detale do oblężeń zamków.


Data premiery no właśnie nw dokładnie ale na dzień dzisiejszy mogę wam powiedzieć że to może być wrzesień 2011 albo listopad 2011


Macie tu też trailer


I parę SS

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Wymaganie sprzętowe nie są na 100% pewne
System operacyjny: Windows® XP (z Service Pack 3) lub Windows Vista® (z Service Pack 2) lub Windows® 7
Procesor: 2.8 GHz Intel® Pentium® 4 lub AMD® Athlon™ 64 3000+ lub lepsze
Pamięć: 1 GB dla XP / 2 GB dla Vista i Win7
Karta graficzna: 128 MB kompatybilna z DirectX® 9.0c (ATI® Radeon X1000/GeForce® 6 Series lub lepsza)
DirectX®: DirectX 9.0c
Miejsce na dysku: 2 GB
Dźwięk: karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9.0c



Ale według mnie to nie to samo co starsze części...

 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 sie 2011, o 10:09 
Offline
GRRracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2011, o 12:27
Posty: 91
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: Assassin's Creed
Stronghold 3... Aż przychodzą na myśl miłe wspominki z 1 kiedy nie umiałem przejść przez zamek wieprza na bagna. <lol2> Wszystkie części bardzo mi się podobały, tak więc i tą przetestuję. Mam nadzieję, że odsłona ta dorówna poprzedniczkom. :wink:

 Zobacz profil 2089709 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 sie 2011, o 10:11 
Offline
GRRracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2011, o 07:47
Posty: 62
Obrazki: 53
Lokalizacja: Przemyśl
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: Left4dead
Xord napisał(a):
Mam nadzieję, że odsłona ta dorówna poprzedniczkom.


No na pewno dorówna, mnie najbardziej ciekawi ten system noc/dzień i 3D jedyny minus to trochę mało misji według mnie

 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.