Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: F1 2011
PostNapisane: 10 lip 2011, o 22:38 
Offline
Uzależniony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2011, o 16:07
Posty: 250
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: Duuużo tego...
Platforma: XBOX360
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace

Rok temu po wielu latach posuchy fani F1 dostali wreszcie prawdziwą, licencjonowaną grę: F1 2010. Tymczasem twórcy już pracują nad nowa odsłoną: F1 2011.
Obrazek


Jak na razie wciąż nie ma zbyt wielu informacji o nowościach. Wiadomo, że twórcy zapowiedzieli wprowadzenie trybu kooperacji dla dwóch graczy. Dodatkowo, w trybie multi będzie mogło się ścigać 16 (a nie jak wcześniej 12) kierowców.

Na pierwszy rzut oka widać, że gra będzie bardzo ładna, ale to też standard w grach tego studia. Oczywiście będą aktualne składy zespołów, tegoroczne modele bolidów i nowe tory. Zmiany będą też dotyczyły tego, co najważniejsze: modelu jazdy.

A dla podgrzania atmosfery twórcy opublikowali pierwszy, oficjalny gameplay gry F1 2011:

F1 2011 - "Rywalizuj" Gameplay Trailer

 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.