Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: TeamFortress 2
PostNapisane: 14 sie 2011, o 20:23 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace

TeamFortress 2 - większość z Was słyszała już ten tytuł. Gra jest przeznaczona do rozgrywki online w ,której walczą między sobą dwie drużyny - Czerwoni oraz Niebiescy. Do wyboru mamy 9 różnych klas z 3 różnych grup ,a są nimi:

Atak:

Obrazek
Żołnierz
Pseudonim operacyjny Mister Jane Doe, to psychopatyczny patriota pierwszej wody z samego serca Ameryki, a także główna, najbardziej wszechstronna jednostka inwazyjna drużyny. Choć jego metody eliminacji są nieskomplikowane, nie oznacza to, że nie są skuteczne. Wyposażony w wyrzutnię rakiet i aż 200 punktów zdrowia, może świetnie służyć zarówno w ataku jak i obronie, a także jako przewodnik nowych graczy po grze.

Żołnierz znany jest również ze swojego widowiskowego skoku rakietowego. Wbrew zdrowemu rozsądkowi może on wystrzelić sobie rakietę prosto pod stopy by wylecieć wysoko w powietrze za cenę części własnego zdrowia (jednak, jak sam zaznacza, "Ból to pożegnalny prezent od słabości, które opuszczają ciało"). Umiejętność ta pozwala dostawać się w różne zakamarki mapy, nawet w miejsca, w które nie ma wstępu Skaut ze swoim podwójnym skokiem.

Użytek z granatów zawieszonych na piersi Żołnierza można zrobić wyłącznie wysadzając się w powietrze przy pomocy drwiny Kamikaze.

Obrazek
Skaut
Gadatliwy, zuchwały młodzieniec z Bostonu, z zacięciem do baseballu, biegania i przemocy wobec żywego. Dzięki swojej zwinności oraz zdolności do podwójnego skoku może tańczyć pomiędzy przeciwnikami i uciec, gdy zrobi się gorąco. To, w połączeniu z potężną na krótkim dystansie dubeltówką, czyni go idealną klasą do taktyki "uderz i czmychnij". Dzierżąc swojego zaufanego Piaskuna, Skaut może ogłuszyć nieprzyjaciół długodystansowymi piłkami baseballowymi, po wypiciu łyku napoju Bonk! Atomowy Kop jest w stanie przebiec między wrogami unikając wszelkich obrażeń, natomiast Kryt-o-Cola pozwoli mu unieszkodliwić nieostrożnych przeciwników w mgnieniu oka.

Skaut jest idealnym wyborem, jeśli chcesz szybko wykonać zadanie mapy, bo przejmuje punkty kontrolne i przesuwa wózki dwa razy szybciej niż inne klasy. Wątła postura oraz zręczność czynią go także odpowiednim do dezorientacji i odwracania uwagi wrogów. Nowo wprowadzane bronie, jak Wściekłe Mleko czy Wachlarz Wojenny, dały mu nowe sposoby na pomaganie drużynie w osiągnięciu celu.

Obrazek
Pyro
Będąc bełkoczącym, wyrachowanym psychopatą nieznanej płci i pochodzenia, Pyro odczuwa gorący pociąg do ognia i wszelkich rzeczy z nim związanych. Używając własnoręcznie wykonanego Miotacza ognia Pyro może podpalić swoich przeciwników, odbierając im szybko zdrowie poprzez obrażenia od ognia. Z powodu krótkiego zasięgu miotacza ognia Pyro polega przede wszystkim na taktykach ataków z zaskoczenia, aby dorwać nieuważnych przeciwników. Jedną z głównych ról Pyro jest bardzo ważne zadanie Spy-checkingu; podmuch ognia podpala zarówno niewidzialnych, jak i przebranych Szpiegów, dzięki czemu może on schwytać i bezlitośnie wykończyć przeciwnika.

Pomimo klasyfikacji jako ofensywna klasa Pyro może być także cennym nabytkiem w obronie, chroniąc przyjazne Działka Strażnicze od wścibskich Szpiegów i odsyłając całą atakującą drużynę z powrotem do domu po krem na oparzenia. Pyro potrafi także odnieść pożytek ze strumienia sprężonego powietrza w celu odbijania pocisków i bomb samoprzylepnych z powrotem do ich właścicieli, ugaszenia podpalonych towarzyszy z drużyny lub odepchnięcia wrogów. Pyro może również podpalić strzałę z Łowcy Snajpera z drużyny, dzięki czemu może ona podpalić przeciwnika przy trafieniu. Pyro jest też zdolny do usuwania saperów z budynków Inżyniera, używając swojego zaufanego Burzyciela lub Maula.

Istnieje wiele dyskusji na temat płci Pyro. Reakcje innych klas (Szpiega, Snajpera, Skauta, Żołnierza, Demomana, i Inżyniera) w trakcie dominacji, dotyczące kwestii płci, wydają się obrażać umiejętności Pyro. Kwiecista torebka znajdująca się w pobliżu jej/jego szafki w pokoju odrodzenia na mapie 2Fort, jak również kapelusz Madame Dixie oraz poza, jaką przyjmuje podczas upokorzenia jednoznacznie podkreślają kobiecość Pyro, co prowadzi do dalszych spekulacji społeczności. Dodatkowo, Valve odnosi się do Pyro jako "on" i "ona", w tym także na Oficjalnym Blogu TF2. Najlepszym tego przykładem był interfejs wprowadzony po Aktualizacji Maca, w którym Pyro w oknach dialogowych wymiany oraz wyzwania był określany jako on lub ona. Na platformie Xbox 360, w opisie przedstawiającym Pyro występuje zaimek męski. Ponadto, standardowy opis Zabytku Strażaka brzmi "Pyro nosi to nakrycie ku pamięci wielu strażaków, którzy polegli, próbując ugasić jego pożary."

Defensywa:

Obrazek
Demoman
Pijący nałogowo cydr, potwornie dokuczający ekspert od materiałów wybuchowych, Demoman (właściwie Tavish DeGroot) jest jednym z bardziej uniwersalnych członków drużyny. Pomimo tego, że jego broniom brakuje długodystansowej dokładności i celności, Demoman jest potężnym, o ile nieprzewidywalnym, cennym nabytkiem i może sprawnie działać w każdej sytuacji. Jest mistrzem ładunków wybuchowych, celującym w niebezpośredniej walce na średni dystans. Uzbrojony w swój Granatnik i bomby samoprzylepne Demoman używa swojego jedynego zdrowego oka i wiedzy o otoczeniu w stosownie zaplanowanych detonacjach, które wysyłają przeciwnika w powietrze, często w kilku kawałkach.

Demoman, jak wskazuje jego nazwa, celuje w szybkiej demolce, odbijając swoje granaty wokół rogów, powodując chaos w nieprzyjacielskich działkach strażniczych, pozostając bezpiecznie poza ich zasięgiem. Jego bomby klejące są perfekcyjnym narzędziem do obrony terenu, trzymając przeciwników z dala od wszelkich wózków, punktów kontrolnych i materiałów wywiadowczych (flag), co powoduje, że wydaje się być poza wszelkimi ograniczeniami.

Obrazek
Inżynier
Jako sympatyczny Teksańczyk o łagodnym głosie i z drygiem do wszystkiego, co mechaniczne, Inżynier (oryg. Engineer) preferuje bardziej budowanie i zarządzanie konstrukcjami wspierającymi drużynę niż otwartą walkę. Lista jego gadżetów obejmuje automatyczne działko strażnicze strzelające do każdego wroga w jego zasięgu, zasobnik odnawiający punkty życia i amunicję pobliskich towarzyszy z drużyny oraz teleporty szybko przenoszące kumpli z drużyny na pole bitwy.

Wymyślne urządzenia Inżyniera są jednak pod stałym zagrożeniem ze strony materiałów wybuchowych oraz podstępnych wrogich Szpiegów. Dobry inżynier musi czuwać nad swoim sprzętem i w razie potrzeby szybko go naprawić. Kiedy inżynier musi ubrudzić sobie ręce, jego trójka zwyczajnych, choć przydatnych broni, z pomocą jego przydatnego sprzętu czyni go bardzo przydatnym w walce.

Inżynier może także przemieszczać swoje konstrukcje jeżeli są już rozstawione i przestawić je w nowe miejsce, jednak w tym czasie ma wolniejszą prędkość poruszania się i nie może używać swoich broni. Konstrukcje są podatne i zostają zniszczone jeżeli Inżynier zginie podczas ich przenoszenia. Konstrukcje potrzebują także kilku sekund na ponowne rozstawienie się.

Obrazek
Gruby
Górujący nad innymi, o ogromnych dłoniach, opiewający wspaniałość Związku Radzieckiego Gruby (oryg. Heavy) jest najcięższą klasą w Team Fortress 2, szczycąc się największą wytrzymałością, największą bronią i najmniejszą prędkością ruchu. Jego imponująca siła rażenia pozwala mu na szybkie skoszenie "dzieciaków", "tchórzów" i "karzełków" z wrogiej drużyny. Rozkręcenie i strzelanie ze swojego Miniguna zmniejsza nie najlepszą już wcześniej prędkość do prędkości ślimaka, czyniąc go łatwym (i dużym) celem dla każdego wroga poza zasięgiem jego broni. Dzięki swojej dużej i okazałej budowie ciała Gruby jest sam w sobie podatny na ataki przeciwników, jednak z pomocą przyjaznego Medyka u boku oraz osłaniającej go, dobrze zorganizowanej drużyny jest on w stanie stać się niedającym się zatrzymać wcieleniem destrukcji. Gruby jest nawet w stanie wspomóc drużynę w sposób, który nie wymaga pocisków, pięści i jeszcze raz pocisków. Poprzez upuszczanie co jakiś czas talerzy z Kanapkami Gruby może dać swoim towarzyszom z drużyny pyszny i bardzo doceniany zamiennik apteczki.

Gruby najprawdopodobniej jest "twarzą" Team Fortress 2, pojawiając się najwięcej razy na okładkach pudełek z grą i promocyjnymi materiałami oraz grając główną rolę w pierwszym z serii zwiastunów Poznajcie Drużynę oraz pojawiając się we wszystkich innych.

Wsparcie:

Obrazek
Szpieg
Pochodzący z nieokreślonego rejonu Francji Szpieg (oryg. Spy) jest miłośnikiem szykownych strojów i ostrych noży, który polega na podstępach i oszustwach w celu pomocy drużynie. Dzięki swojej kolekcji unikalnych zegarków niewidzialności jest on zdolny do bycia niewidzialnym, a nawet do fałszowania swojej śmierci, pozostawiając nieświadomych przeciwników bez ochrony. Jego zestaw przebrań pozwala mu na przyjęcie wyglądu każdej klasy, pozwalając mu na zakradnięcie się za linie wroga tuż przed wbiciem noża w plecy nieostrożnym "towarzyszom z drużyny". Tak naprawdę szybkie dźgnięcie w plecy niezawodnym nożem Szpiega pozwala na zabicie każdego wroga jednym trafieniem.

Poza zdolnością do zabicia w szybki i skuteczny sposób kluczowych przeciwników Szpieg jest świetny przeciwko Inżynierowi. Używając swoich elektrosaperów może on wyłączyć jego konstrukcje, wyczerpując ich zdrowie do momentu, kiedy zostaną one zniszczone.

Obrazek
Medyk
Jako teutoński lekarz z raczej pogardliwym stosunkiem do etyki medycznej, Medyk (oryg. Medic) jest główną leczącą klasą drużyny. Choć nie jest najlepiej przystosowany do bezpośredniego starcia z przeciwnikiem, najczęściej można go znaleźć właśnie na linii frontu, leczącego swoich współtowarzyszy i starającego się nie wdawać samemu w bójki. Kiedy skieruje swój Medigun lub Kritzkrieg na sojusznika, ten będzie szybko odzyskiwał utracone zdrowie aż do sytuacji, w której zostanie nadleczony ponad swój limit zdrowia (do 150%). Leczenie przyjaciół powoli buduje pasek ÜberCharge, a po jego napełnieniu Medyk może uaktywnić potężny ładunek, który uczyni jego i jednego z przyjaciół niezniszczalnymi albo zapewni leczonemu stuprocentową szansę na trafienia krytyczne przez następne 8 sekund.

Medyk jest zdolny do regenerowania własnego zdrowia; im dłużej pozostaje poza walką, tym szybciej będzie się ono odnawiać. Zraniony Medyk będzie regenerować zdrowie z prędkością 3 punktów zdrowia na sekundę, co przez następne 10 sekund będzie zwiększać się do maksymalnych 6 punktów zdrowia na sekundę (noszenie Blutsaugera redukuje jednak tempo regeneracji z 3-6 do 1-4, zaś używanie zestawu Średniowiecznego Medyka zwiększy je do 4-7).

Obrazek
Snajper
Jako chłodny i opanowany strzelec wyborowy z australijskiego pustkowia, Snajper (oryg. Sniper) preferuje zdejmowanie swoich celów z dystansu, za pomocą wsławionych i niezastąpionych strzałów w głowę. Ukrywając się na podwyższeniach i w zakątkach, w których trudno go dostrzec, jest on w stanie z łatwością rozprawić się z wolniejszymi klasami, np. z Grubym. Idealny do eliminowania strategicznych celów (Medyków), może przechylić szalę zwycięstwa na stronę swojej drużyny, krzyżując plany przeciwnika.

Zazwyczaj Snajper zachowuje bezpieczną odległość od linii frontu, Łowca jednak pozwala mu względnie swobodnie poruszać się po polu bitwy i przybijać wrogów do ścian strzałami, a upokarzająco potężna moc, drzemiąca w słoiku Sikwondo, zwiększy obrażenia (na ciele i umyśle), zadawane przez Snajpera i jego współtowarzyszy.

Zdjęcia z gry:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gra jest do pobrania na STEAM - ZA DARMO !


 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 sie 2011, o 22:32 
Offline
Pr0-GRRracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 17:54
Posty: 247
Obrazki: 20
Lokalizacja: Wejherowo
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: Gothic, FIFA
Steam Login: mrpicek
Taa także super gra też gram :) Polecam fajnie się gra :]

 Zobacz profil 3692709 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 sie 2011, o 23:04 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
Polecam serwery od Valve :)

 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.