Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 gru 2011, o 15:38 
Offline
Pr0-GRRracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 17:54
Posty: 247
Obrazki: 20
Lokalizacja: Wejherowo
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: Gothic, FIFA
Steam Login: mrpicek
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace

Starship Troopers: Żołnierze Kosmosu

Obrazek


O Grze:

Jest to gra z 2005 roku zrobiona przez studio Empire Interactive. Gra polega na nieustannej walce ludzi z okrutną rasą robali - Arachnidów. Gra wykorzystuje trójwymiarowy silnik graficzny. Gra powstała na podstawie filmu "Starship Troopers". Twórcy gry postanowili jednak pozmieniać kilka rzeczy głównymi są dodanie kilku rodzai Arachnidów oraz to że nie gramy zwykłym piechurem, lecz wcielamy się w jednego z członków oddziału specjalnego który ma do dyspozycji kilka nowych rodzai broni oraz Pancerz który broni nas przed atakami Arachnidów. Pancerz ten nie jest aż tak mocny i można go niszczyć, lecz po walce ładuję się i jest znów gotów bronić mocnych ataków Robali. Jednak w odróżnieniu od nich, w Starship Troopers gracz nie jest samotnym bohaterem pokonującym setki przeciwników, prawie w każdej misji mamy towarzyszy którzy nam mężnie pomagają. Tutaj jest częścią składową oddziału, a w przypadku dużych bitew (których notabene tu nie brakuje – starcia z 300-400 robalami) nawet całej grupy bojowej składającej się z wielu oddziałów. Każdy nasz sprzymierzeńca ma inne zadanie jedni nas osłaniają drudzy włączają ochronne lasery, a jeszcze inni pomagają nam w zdobyciu kolejnej twierdzy bądź lasera który broni nas po włączeniu przed Arachnidami.

Fabuła i Akcja:

Akcja umiejscowiona została na opuszczonej górniczej planecie oraz toczy się na terenach jałowych i pustynnych, w opuszczonych szybach kopalnianych, jaskiniach i tunelach.
Do dyspozycji mamy trzy kampanie, każda składająca się z pięciu rozbudowanych misji. Gra ogólnie jest długa i zapewni nam wiele godzin dobrej zabawy.
Zadania jakie, wraz ze swoimi kolegami-żołnierzami musimy wykonać są bardzo różnorodne. Weźmiemy udział w wielkich bitwach, które są zrobione na podstawie kinowej ekranizacji trylogii Władcy Pierścienii, jak również w misjach o mniejszej skali, typu: oznaczenie celów dla bombowców specjalnymi markerami.

Ocena:

Grafika - 7/10
Dźwięk - 7/10
Szczegóły - 5/10
Fabuła - 7/10

Ocena końcowa: 6,5

Coś od siebie:

W Grę gało mi się bardzo przyjemnie choć grafika jak na tamte lata była całkiem dobra dla tego dałem 7, Fabuła nie jest aż tak skomplikowana i rozbudowana, lecz do tej gry taki klimat pasuję. Podoba mi się to iż nie ma prawie żadnej misji żebyśmy byli sami. Dobrym rozwiązaniem był Pancerz który się odnawia gdy nikt nas nie atakuję, bez tego pancerza rozgrywka była by śmiertelnie trudna. Jedyne co mi się w grze nie podobało to niezadowalający muzyka i dźwięk, według mnie mogli się bardziej postarać.

Wymagania:

Procesor - Pentium 4 3 GHz
Pamięć RAM - 1 GB RAM
Karta Graficzna - karta grafiki 256MB (GeForce FX5900 lub lepsza)
Wolne miejsce na dysku - 650 MB HDD
System Operacyjny - Windows XP

Screenshot:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil 3692709 
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.