Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Moderator: Bart

Autor Wiadomość
 Tytuł: Starcraft II
PostNapisane: 27 maja 2011, o 12:01 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace
Cytuj:
StarCraft II: Wings of Liberty to pierwszy epizod kontynuacji jednej z najbardziej znanych strategii czasu rzeczywistego w historii gier komputerowych. Pierwsza część serii została wydana w 1998 roku i doczekała się dodatku pod tytułem Brood War. Na drugą odsłonę składają się w sumie trzy epizody: Wings of Liberty, Heart of the Swarm oraz Legacy of the Void. Za wszystkie odpowiada firma Blizzard.

StarCraft II w wielu aspektach przypomina pierwowzór, gdyż nie zmieniło się sedno zabawy. Autorzy zdecydowali się jednak podzielić całą grę na trzy wspomniane części, a w każdym z epizodów wcielamy się w jedną z trzech frakcji. Dowodząc Terranami, Zergami i Protossami naszym zadaniem jest doprowadzić każdą z tych ras do zwycięstwa, rozbudowując bazę, zbierając surowce, rozwijając własne możliwości technologiczne oraz oczywiście pokonując wroga. Poszczególne części gry składają się z szeregu misji, w których poznajemy pełną zwrotów akcji historię danej strony konfliktu.

Wings of Liberty jest pierwszą i podstawową częścią StarCrafta II, rozpoczynającą trylogię. Gra oferuje pełny tryb rozgrywki sieciowej, rozbudowany edytor map oraz przede wszystkim sporych rozmiarów kampanię, opowiadającą o losach rasy Terran. Wcielamy się w niej w znanego z pierwowzoru Jima Raynora, który w świetle prawa Dominium Terran (na czele którego stoi podstępny Arcturus Mengsk) jest rebeliantem. W skórze dzielnego Raynora przychodzi nam walczyć z powracającą pod przewodnictwem Kerrigan rasą Zergów, która zainteresowana jest zdobyciem pewnego artefaktu. Na swej drodze napotykamy oczywiście też tajemniczych i potężnych Protossów. Kampania oferuje sporą swobodę, gdyż sami możemy wybierać misje oraz inwestować w konkretne technologie.

Sporą ciekawostką dla miłośników uniwersum StarCrafta jest fakt, że pomiędzy misjami da się zwiedzać statek kosmiczny lub inne miejsce, w którym aktualnie przebywa bohater. W poszczególnych pomieszczeniach umieszczono wiele interaktywnych obiektów: szafę grającą z kilkoma piosenkami do wyboru, ekrany emitujące kanał informacyjny, automat z grą czy też licznych bohaterów niezależnych. Niektórzy z nich, oprócz pogawędki, oferują także swoje usługi, jak np. możliwość wynajęcia najemników albo kupienia ulepszeń dla jednostek i budynków.

Rasa Terran, wokół której skupiona jest kampania w Wings of Liberty, nie zmieniła się bardzo od czasu pierwszego spotkania. Jedną z nowości jest możliwość ulepszenia centrum dowodzenia o moduł obronny lub wykorzystanie budynku w charakterze transportera pracowników ERK. Ponadto Terranie mogą teraz chować magazyny pod ziemię lub korzystać ze specjalnego radaru, ukazującego nawet wrogów poza zasięgiem widzenia. Oprócz tego, wprowadzono szereg innych pomniejszych poprawek dotyczących infrastruktury (i jej modyfikacji) oraz jednostek. Wiele z nich reprezentuje postęp technologiczny, jaki nastąpił w uniwersum StarCrafta od czasu pierwszej części.

Jedną z najbardziej widocznych cech nowej odsłony gry jest oczywiście zupełnie nowa szata graficzna. Tytuł wykorzystuje duże możliwości nowego silnika graficznego, potrafiącego wygenerować sporą ilość trójwymiarowych i bardzo szczegółowych jednostek na zróżnicowanych mapach. Warto również zwrócić uwagę na oprawę dźwiękową gry, głównie muzykę, która została zrealizowana z prawdziwym rozmachem.

Źródło: gry-online.pl


Moja ocena:
+ Grafika
+ Wciągająca rozgrywka
+ Dźwięki
+ Prostota
+ Tradycyjny silnik z WC :P


- Wysoka cena

Zdjęcia z gry:
http://images7.gry-online.pl/galeria/ga ... 002531.jpg
http://images7.gry-online.pl/galeria/ga ... 001406.jpg

GamePlay:

 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.