Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Survarium
PostNapisane: 28 mar 2013, o 10:25 
Offline
GRRracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2013, o 10:22
Posty: 1
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Nie wybrano
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace
Hej. Nie wiem jak Wy, ale mnie klimaty gier, w których trzeba przeżyć strasznie mnie kręcą i są dla mnie czymś niesamowitym. Szukając gier o tej tematyce, wpadłem na Survarium. Wkrótce zaczną się zamknięte alpha testy(drugi kwartał tego roku, więc tuż tuż), do których będzie można się dostać, bez jakichś skomplikowanych sposobów. Gra będzie wspierała scenę moderską i ogólnie zapowiada się ciekawie. Chciałbym zapytać Was, czy uważacie ją za konkurcję DayZ? Czy to będą raczej dwa osobne tytułu o zbliżonej tematyce?

O samej grze Survarium, jak poszperałem, to znalazłem dwie strony. Jedna oficjalna twórców i jedna (na stronie twórców się znajduje) polska.

Strona angielska: http://www.survarium.com
Strona polska: http://www.survariummo.pl

Trochę informacji o grze:

Kod:
Survarium należy do gatunku gier MMOFPS. Autorzy nie zaoferowali jednak dużego świata po którym biega tysiące graczy. Zamiast tego w trakcie misji każda grupa graczy dostaje własną oddzielną sesję (mechanizm instancji podobny do tego znanego z Guild Wars). Jednocześnie wprowadzone zostały ograniczenia liczebności, gwarantujące to, że poziomy nie staną się zbyt zaludnione. Co więcej, podczas wielu misji drużyna graczy jest zmuszana do rozdzielenia się i wykonywania zadań samotnie.

-  Duży wybór broni.

- Gra nie będzie współpracowała z Physyx.

- Aby zagrać ze znajomymi trzeba stworzyć drużynę przed przystąpieniem do rozgrywki, a następnie wszyscy zostaną przenisieni na jeden wspólny serwer.

- Lobby będzie dostępne przed grą jak i w każdym trybie rozgrywki.

- Brak możliwości zmiany kamery (tylko pierwszoosobowa).

- Rozbudowa broni i pancerza.

- Tworzenie klanów.

- W trybie PvP po śmierci gracza nastąpi respawn, natomiast w innych trybach postać ginie raz na zawsze.

- Nowoczesny silnik graficzny.

- Dowolna edycja głównego bohatera (fryzura, ubranie itp.).

- Brak płatnej zawartości.

- Dostęp do wersji alpha poprzez zaproszenia.

- Ograniczona ilość ekwipunku, bandaże, brak nadprzyrodzonych mocy głównego bohatera. Twórcy jednak nie mają zamiaru iść w mega realizm tylko zbalansować poziom rozgrywki dla osób bardziej doświadczonych i mniej.

- Tryb fabularny, którego ukończenie powinno zająć około 2 miesięcy.

Wymagania minimalne: Windows Vista, siedem, procesor wielordzeniowy, GF 8800GTX i 2gb ram.


Zapraszam do dyskusji ^^

 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Survarium
PostNapisane: 31 mar 2013, o 00:10 
Offline
Uzależniony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2012, o 20:25
Posty: 272
Lokalizacja: Katowice
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: COD: MW
Steam Login: Kiro, kiro401
Platforma: PC
Jeśli ktoś chciałby mieć dostęp do alfy już wyjaśniam jak go dostać :)

Cytuj:
Wielkimi krokami zbliżają się alpha testy gry Survarium. Postanowiłem poszukać informacji o zaproszeniach do tego wydarzenia. Jednym ze sposobów (chyba najskuteczniejszym), jest napisanie wiadomośći email do pracownika Vostok Games. W treści tego meila, należy wyrazić chęć to wzięcia udziału w alpha testach gry Survarium. Następnie Joe, doda nas do listy aplikujących o zaproszenie. Wiadomość piszemy w języku angielskim!

email: joe@vostokgames.com


Napisane przez użytkownika matrix991 na polskiej stronie survariummo.pl

 Zobacz profil 15642345 
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Survarium
PostNapisane: 1 kwi 2013, o 18:02 
Offline
GRRracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2013, o 17:46
Posty: 35
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Nie wybrano
Ulubiona gra: Borderlands 2
Cytuj:
Chciałbym zapytać Was, czy uważacie ją za konkurcję DayZ?

DayZ jest wypromowane i już ma szerokie grono fanów i graczy na całym świecie.
Jeśli ta gra miała by być konkurencją to musi mieć niezłą reklamę .
Drugą rzeczą jest fakt, że nie każdy grywa w MMO ;)

 Zobacz profil 11222965 
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.