Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 wrz 2011, o 15:34 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace
§1. Postanowienia ogólne
1.1. Turniej nosi nazwę GRRramy.pl Inauguracyjny Turniej.
1.2. W drużynach minimalna ilość zawodników to 5 ,a maksymalna to 7.
1.3. Zawodnicy muszą posiadać oryginalne, niezablokowane konto gry.
1.4. W turnieju weźmie udział 16 drużyn.
1.5. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

§2. Fazy turnieju
Faza Grupowa:
- Gramy mapę wybraną poprzez odrzucanie.
- Mecze gramy systemem MR15
- W razie remisu mecz kończy się wynikiem (15:15).

Faza Play-off:
2.1. Gramy drabinkę pojedynczej eliminacji, przegrany odpada,
2.2. Mecze gramy na zasadzie BO3 MR15, mapy wybrane przez administratora. W razie remisu w mapach ( 1 : 1 ) gramy 3. mapę wybraną poprzez odrzucanie z pozostałych map które nie były grane.
2.3. W razie remisu na mapie ( 15 : 15 ) gramy dogrywkę MR3, 16.000 na start.
2.4. Wszystkie mapy dogrywamy do końca.
2.5. Mapy obowiązujące w tej fazie to: de_dust2, de_inferno, de_train, de_nuke, de_tuscan.
2.6. Runda nożowa jest rozgrywana tylko na pierwszej mapie.

§3. Gracze
3.1. Każdy gracz może grać tylko w jednym klanie w danej odsłonie turnieju.
3.2. Gracze zbanowani na Blacklisted są odsuwani od rozgrywek.

§4. Zmiany w składach
4.1. Każda drużyna w czasie trwania turnieju może dokonać jednej zmiany w składzie.
4.2. Zmianę można wykonać minimum 8h przed rozpoczęciem spotkania. Aby dokonać zmiany należy napisać nowego posta w temacie "Pytania i Problemy" w którym musimy podać nick gracza usuwanego oraz nick i steam id gracza dodawanego.
4.3. Jeśli drużyna w czasie zapisów zgłosiła pięciu zawodników może w ramach zmiany dodać zawodnika szóstego.

§5. Cheaty, bugi, etc.
5.1. Za używanie wszelkiego rodzaju programów ułatwiających rozgrywkę drużyna zostaje zbanowana z ligi.
5.2. Za wykorzystywanie bugów w grze/mapy drużyna będzie ukarana punktami karnymi zgodnie z tabelą punktów karnych.

§6. Konfiguracja serwera
6.1. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być wgrana polska konfiguracja ESL 5on5 MR15
6.2. Za konfiguracje serwera odpowiada drużyna udostępniająca serwer,.
6.3. Za złą konfiguracje serwera gospodarz będzie karany punktami karnymi zgodnie z tabelą punktów karnych.

§7. Pauzy
7.1. Każda drużyna może użyć 1 pauzy na każdej z rozgrywanych map.
7.2. Pauzę można włączyć na samym początku rundy lub pod koniec rundy.
7.3. Pauza może trwać maksymalnie 5 minut.

§8. HLTV oraz Dema
8.1. Na każdym meczu powinno być HLTV.
8.2. HLTV nie zastępuje dem, każdy gracz ma obowiązek nagrywać demo.
8.3. Drużyna może zażądać wszystkich dem od strony przeciwnej, prośba o dema może być wysłana do godziny po wpisaniu wyniku.
8.4. Za brak dema drużyna która go nie dostarczyła przegrywa walkowerem.
8.5. Dema należy dostarczyć maksymalnie 24h po prośbie przeciwnika.
8.6. HLTV zostaje zamówione przez gospodarza.

§9. Walkowery
9.1. Gdy nie będzie kontaktu z jednym z klanów do końca wyznaczonego czasu przeciwnik wygrywa walkowerem.

§10. Zachowanie graczy
10.1. Wszystkie osoby biorące udział w turnieju proszone są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników.
10.2. Za obrażanie innych graczy na forum lub w czasie meczu drużyna którego gracz nie potrafi się zachować zostanie ukarana punktami karnymi zgodnie z tabelą punktów karnych


§11. Ustawienia gracza
11.1. W rozgrywkach obowiązują ustawienia :
- color depth (głębia kolorów) 32bit
- ex_interp 0.01-0.03
- rate 25000
- cl_cmdrate 80-101
- cl_updaterate 80-101
- cl_cmdbackup 2
- cl_showevents 0
- cl_pitchspeed 225
- cl_movespeedkey 0.52
- cl_pmanstats 0
- cl_lc 1
- cl_lw 1
- gl_max_size ≥ 256
- gl_monolights 0
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- gl_polyoffset 0.1 lub 4
- s_show 0
- s_a3d 0
- d_spriteskip 0
- fastsprites 0
- lightgamma 2.5
- texgamma 2.0
11.2. W przypadku złych ustawień, drużyna zostanie ukarana punktami karnymi zgodnie z tabelą punktów karnych.

§12. Spóźnienia
12.1. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 10 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.

§13. Media z meczu
13.1. Lider drużyny musi wykonać screen status (wpisujemy w konsole status i robimy screena) a także wyniki każdej z ćwiartek po zakończeniu 15. rundy.
13.2. Lider powinien zebrać i wrzucić wszystkie raporty ze spotkania w jednym poście tematu spotkania.
13.3. Każdy gracz ma udostępnić ss interpu na żądanie.

§14. Antycheat
14.1. W turnieju obowiązuje antycheat Azereus w najnowszej jego wersji.
14.2. ID mecz będzie podany w temacie spotkania kilka godzin przed meczem.
14.3. Mimo ,że jest AntyCheat należy na forum dać SS Smoke oraz Ćwiartek.
14.4. Czarne screeny w raporcie lub screeny małej części ekranu będą traktowane jak ich brak i karane walkowerem.
14.5. Jeśli w raporcie znajduje się tylko kilka czarnych screenów jest możliwość zaakceptowania spotkania, admin rozwiązuje problem indywidualnie.

§15. Postanowienia końcowe
15.1. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany w regulaminie (gracze zostaną o tym powiadomieni),

 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.