Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 sie 2011, o 22:11 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace

Obrazek

Na zbliżających się targach organizowanych przez firmę Valve pod nazwą gamescom Valve ma zostać ukazana gra pod nazwą........... Counter-Strike: Global Offensive. Jest to kolejna część najpopularniejszego fps'a na świecie. Skąd taka informacja? Od esportowców ,którzy mieli już przyjemność przetestowania nowej wersji.

Głównym źródłem tych informacji jest jednak post na forum serwisu esportowego oraz organizatora lig - ESEA. Z owego postu wynika iż Craig Levine używający nicku Tornbull został zaproszony do siedziby głównego producenta ,aby przetestował i pomógł w pracach nad nowym CS'em.

Gra ma ukazać się w pierwszym kwartale 2012 roku, a będzie ona przeznaczona głównie do rywalizacji 5vs5. "Synek" ma być napędzany silnikiem użytym podczas produkcji starszego brata ,czyli Source. Mają pojawić się nowe bronie oraz ulepszone mapy m.in. dust czy aztec.

UPDATE:
Gra zadowoli nie tylko pecetowców ,ale i konsolowców (Xbox oraz PlayStation3). Jest to wielki krok do przodu w historii Valve ,gdyż to jedyny CS stworzony na różne platformy.


Doniesienia potwierdza Bastian Vieser, menadżer ligi ESL PRO SERIES publikując taką informację na swoim twitterze:
"Właśnie spędziłem cały dzień na graniu w nowego Counter-Strike’a: Global Offensive w siedzibie Valve! Boże, kocham swoją robotę… a, właśnie… ta gra jest dobra!"

Co myślicie o nowym wydaniu?



Ostatnio edytowano 13 sie 2011, o 11:41 przez Bart, łącznie edytowano 2 razy
 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 sie 2011, o 11:27 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666

Obrazek

Counter-Strike: Global Offensive został oficjalnie potwierdzony przez Valve.

Poniżej przedstawiam kilka rzeczy ,które będą dodane lub zmodyfikowane w nowej odsłonie:
- Rozgrywka nastawiona na rywalizację 5on5

- Nowe rodzaje granatów:
+ Granat spowalniający przeciwników w zasięgu których trafi
+ Granat zmylający/naśladujący odgłosy innych broni by zmylić przeciwnika na temat naszej pozycji

- W grze na pewno znajdą się tryby DE_ i CS_

- System automatycznego dobierania przeciwników

- Serwery dedykowane

- Gra będzie posiadała system rankingów zarówno tych indywidualnych jak i drużynowych

- Zobaczymy nowe rodzaje broni

- Amunicja będzie darmowa

- Silnikiem gry będzie specjalnie zmodyfikowany silnik Source, który połączy zarówno entuzjastów CS 1.6 jak i Source

- Kule nie będa przebijać wszystkich ścian (tak jak np. na de_nuke w 1.6), jednak niektóre elementy będą wystarczająco cienkie by kule mogły je przebić

- W puli map na pewno zobaczymy de_dust2, de_dust, de_aztec, de_inferno i de_train

- de_dust i de_aztec zostaną poddane dużym zmianom by nie faworyzowały jednej ze stron

UPDATE:
- Do gry zostaną dodane nowe postacie/wyglądy


Wypowiedzi osób ,które miały przyjemność przetestować tą grę:

Cytuj:
"Serio to jest mieszanka, sztrzelanie przez ściany bardzo podobne do tego z 1.6 z tym że na silniku Source, co sprawia że czuje sę bardziej jakby sie grało w Source (ale nie zupełnie). Fleshe też są bardziej podobne do tych z 1.6 (odwrócenie się do nich plecami sprawi, że zostaniesz mniej oślepiony), choć również ogłuszają na moment jak te z Source. Granaty dymne wyglądają zupełnie tak samo jak w obecnym Source."


Cytuj:
"Są granaty typu molotov, które podpalają obszar i trochę spowalniają przeciwników. To zabrzmi dziwnie, ale moim zdaniem to się świetnie sprawdzało, nawet jeśli obszar/ilość obrażeń wymagają odrobiny poprawek."


Cytuj:
"Innym nowym granatem jest granat wabiący, który tworzy odgłosy strzelania sprawiające, że przeciwnik jest zmylony na temat naszej pozycji. Nie jestem pewien jak użyteczne może to być, ale sam pomysł jest świetny."


Cytuj:
"W chwili obecnej z tego co zauważyłem zarówno nuke jak i inferno zostały troche źle zrobione, ale to prawdopodobnie zostanie niedługo poprawione (jeśli nie, będzie kiepsko i to zdecydowanie będzie trzymać ludzi z dala od tych map). Natomiast zmiany wprowadzone na de_dust sprawiły, że teraz mapa nadaje się do gry."


 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 sie 2011, o 13:50 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
Counter-Strike.pl napisał(a):
Wiemy już, że sama gra działa na silniku gry Portal 2, czyli najnowszej wersji silnika Source. Sam moment rozpoczęcia testów odwlekany był przez dłuższy czas z powodu ciągłych poprawek jakie nanosli pracownicy Valve, ale po dłuższej chwili testerzy w końcu zasiedli przy swoich stanowiskach i udostępniono im wczesną wersję BETA gry. Będzie wyraźny podział na grę profesjonalną jak i czysto dla zabawy (casual). Będzie system rankingów, zarówno tych inwidualnych jak i drużynowych. Na podstawie tychże rankingów możliwe będzie automatyczne dobranie przeciwników na podobnym poziomie do waszej drużynie. Podobne rozwiązanie jest m.in. w Starcraft 2.

Testy Counter-Strike: Global Offensive zaczęły się od mapy de_dust. Pierwsze wrażenie testerów - mapa w końcu wydaje się być zbalansowana. Zupełnie przesunięto miejsce startowe terrorystów. de_nuke straciło znaczną część placu/podwórka/dworu (lub jak kto jeszcze woli). Na dolnym bomsidzie nie ma już drzwi, a pozostało tylko rozbijane okno. Dla mnie oznacza to jedną rzecz - łatwą obronę zarówno po stronie anty-terrorystów jak i obronę podłożonej bomby po stronie terrorystów. Na de_inferno nie ma już tunelu/kładki pomiędzy środkiem a drugim środkiem. de_train nie był jeszcze gotowy, ale z tego co słyszeli miał mieć jednego BS-a (łot de ...?).

Ekwipunek... Hmm... W momencie testów system pieniężny był podobno dość zepsuty, po przegraniu rundy pistoletowej ciężko było kupić coś sensownego przez kilka następne kilka rund. Kamizelka i hełm były darmowe, to znaczy były od razu zakładane na gracza od początku rundy. Kombinerki do szybszego rozbrajania bomby również były darmowe i co najdziwniejsze były losowo przydzialane do jednego z anty-terrorystów, a inny mógł go podnieść dopiero po śmierci poprzedniego "posiadacza". Głównym pomysłem jest zbalansowanie wszystkich dostępnych w grze broni (znajdzie się kilka nowych pozycji), tak by każda z nich była użyteczna w profesjonalnej grze. Żadna z dostępnych broni nie posiada tłumika (ani M4A1 ani USP). W wersji gry którą przyszło im testować Scout miał bardzo duże zadawane obrażenia, więc siał niezły postrach.

Słyszeliście pewnie, że gra oferować będzie dwa nowe rodzaje granatów - molotov (podpalający), który podpala dość duży zasięg (osoby testujące twierdziły, że można było nim skutecznie zablokować przejście na bananie na de_inferno). Co dziwne, wejście w płomień z tego granata powoduje natychmiastowe obrażenia, ale tylko gdy jesteśmy w zasięgu tego ognia. Gdy tylko wyjdziemy - zero obrażen. Dosyć dziwne. Drugi nowy granat to granat wabiący/zmylający, który emituje dźwieki strzelania z broni. Dzięki niemu można zmylić przeciwnika co do naszej pozycji na mapie.

Sama grafika jest podobno bardzo przyjemna dla oczu i co ważne oglądających (w sensie HLTV czy Source TV). Sami testerzy zaproponowali by dodać możliwość podlądania pasków życia poszczególnych członków drużyny po wejściu na HLTV, co znacznie uatrakcyjniłoby grę dla oglądających. Zauważyli oni również, że animacja poruszania się postaci jest bardzo podobna do tej z CS: Source, z tym że została poddana niewielkim modyfikacjom mającym upodobnić ją do rzeczywistości (po skoku postać lekko przykuca itp.). Nie możliwy będzie także popularny bunny-hop Testujący zgodnie uznali, że Counter-Strike: Global Offensive nie będzie zastępstem ani za CS 1.6. Nie będzie również zastępstwem za CS: Source. Będzie to całkiem nowa gra i według nich ma potencjał (co ważne, nie jest to opinia samych graczy CS: Source).

Póki co nie ma co gdybać na temat tego czy gra się przyjmie czy nie, czy wyprze CS 1.6 czy nie, ponieważ narazie widziała ją tylko garstka osób, a wersja im udostępniona była jeszcze niedopracowana i pełna błędów. Ewidentnych poprawek wymagają także udostępnione mapy.

 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 sie 2011, o 17:30 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666

Na Youtube.com zostały opublikowane dwa filmiki przedstawiające nam nową odsłonę Counter-Strike'a jaką jest Global Offensive. Po obejrzeniu samego trailera jestem pełen podziwu dla Valve ,że ze zwykłego FPS'a potrafili zrobić cudo ;).

Trailer:


Gameplay:


In my opinion ten CS rozkłada COD 6 na łopatki jeżeli chodzi o MP.


 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 sie 2011, o 20:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:38
Posty: 443
Obrazki: 0
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Nie wybrano
Ulubiona gra: Ojciec Chrzestny
nie wiem co w tym cudownego widzisz :<
Grafika nie powala w stosunku do reszty gier które niedługo będa miały swoje premiery (np BF).
po filmikach nic na temat MP nie widać.

mnie osobiscie gra nie przyciąga. Ogladajac filmiki mam wrazenie ze to taki mod do cs sourca który podniszczył troszke mapy i dął bardziej klimatyczną scenerie ;p

ps. ehh gracz dalej ma szanse wbic sie w postać najlepszego snajperem, któremu ręka nigdy nie drga :P.

 Zobacz profil 6037451 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 sie 2011, o 20:49 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
Perfekcyjny snajper :P

 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 sie 2011, o 16:37 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666

Już jest pierwszy gameplay z konsoli ! Trochę dziwnie ,co nie? Pierwszy multiplatformowy Counter-Strike ;).


 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 sie 2011, o 14:20 
Offline
24/7
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2010, o 16:29
Posty: 459
Lokalizacja: Wejherowo
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: FPS'y
DNO, odgrzewany kotlet, nie chce tego widzieć na klocku... Lepsze od CoD 6 - ashshahshahsa, dobry jesteś. Niby pod jakimi względami? Rzygać się chce jak się widzi nic nie ruszające się dłonie strzelca. Ale pewnie to jest urok tej gry i to jest w niej the best - tu też ashshahshash

 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 sie 2011, o 15:03 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
Odgrzewany kotlet to Call of Duty 6 i 8. Valve wprowadza zmiany stopniowo ,a ktoś kto nigdy nie grał w CS'a nie może oceniać tej gry.

 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 sie 2011, o 19:39 
Offline
24/7
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2010, o 16:29
Posty: 459
Lokalizacja: Wejherowo
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: FPS'y
Grałem w CS'a u kumpli a i gry się kupuje dla multi (przynajmniej ja) z z każda wersją są nowe bronie, mapy i w przypadku CoD'a KS. A w CS'ie dostaniecie odnowione mapy, ładniejszą grafikę i parę nowych broni - haha.

 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.