GRRramy.pl - Forum o grach http://grrramy.pl/ |
|
Nasze ulubione seriale http://grrramy.pl/viewtopic.php?f=61&t=1919 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | aszu [ 18 cze 2013, o 17:43 ] |
Tytuł: | Re: Nasze ulubione seriale |
A ja lubię starocie: Drużyna A Kosmos 1999 |
Autor: | atosiek32 [ 24 cze 2013, o 12:21 ] |
Tytuł: | Re: Nasze ulubione seriale |
Ostatnio Walking Dead katuję i wciąga niemiłosiernie. |
Autor: | zarubekczka [ 26 cze 2013, o 08:31 ] |
Tytuł: | Re: Nasze ulubione seriale |
Walking Dead czasami jest nudny, ale cały serial oceniam na +. Ostatnio oglądałem szybkich i wściekłych 6. Taki sobie. |
Autor: | Vitalijek [ 26 cze 2013, o 09:27 ] |
Tytuł: | Re: Nasze ulubione seriale |
Najlepszy serial to Californication, bez dwóch zdań oraz na drugim miejscu Nurse Jackie. |
Autor: | Romuald [ 30 cze 2013, o 15:37 ] |
Tytuł: | Re: Nasze ulubione seriale |
Ja lubię oglądać seriale o tematyce medycznej... House to jest mój THE top of the tops, następnym jest ostry dyżur no i lekarze od biedy |
Autor: | Sandliks [ 2 lip 2013, o 15:12 ] |
Tytuł: | Re: Nasze ulubione seriale |
Romuald napisał(a): Ja lubię oglądać seriale o tematyce medycznej... House to jest mój THE top of the tops, następnym jest ostry dyżur no i lekarze od biedy House mistrzostwo świata. ostatnio wciągnął mnie Arrow. powinien podpasować każdemu kto lubi superbohaterów |
Autor: | Kinomaniak [ 19 lip 2013, o 11:20 ] |
Tytuł: | Re: Nasze ulubione seriale |
JA polecam "Homeland". Wciąga niemiłosiernie do oglądania. Dawno nie oglądałem tak dobrego serialu. |
Autor: | klokwerk [ 23 lip 2013, o 08:57 ] |
Tytuł: | Re: Nasze ulubione seriale |
Arrow owszem fajny serial, ale nieco gra głównego aktora pozostawia wiele do życzenia. Mam nadzieję, że drugi sezon będzie lepszy :) |
Autor: | justt [ 23 lip 2013, o 13:57 ] |
Tytuł: | Re: Nasze ulubione seriale |
True blood, Dexter, Andromeda (stare ale jare) |
Autor: | blackno1 [ 24 lip 2013, o 14:27 ] |
Tytuł: | Re: Nasze ulubione seriale |
Nigdy nie mam cierpliwości do seriali i nawet wybitnie dobrą produkcje zostawiam nie dokańczając jej, wiec nie wiem czy mogę się wypowiadać. No ale pal sześć, napiszę o tych serialach przy których wytrwałam całkiem długo: 1. Miasteczko Twin Peaks - klasyk wśród seriali mistrza davida lyncha, tajemnicze morderstwo, szczypta zdarzeń paranolmalnych i świetni (oraz całkiem twarzowi ;) ) aktorzy. Polecam. 2. Boardwalk Empire - ja już tak mam że kocham wszystko o prohibicyjnej tematyce. Naprawdę dobry serial, a oglądanie Buscemiego w roli twardziela jest sporym zaskoczeniem. |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |