Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: PES 2012
PostNapisane: 23 lip 2011, o 23:29 
Offline
Uzależniony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2011, o 16:07
Posty: 250
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: Duuużo tego...
Platforma: XBOX360
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace
Konami podało informację na temat nowości w Pro Evolution Soccer 2012. Jedną z nich jest nowy system sterowania zawodnikami. Jak się okazuje, jest nią możliwość bezpośredniego kontrolowania w czasie meczu ruchów i akcji drugiego zawodnika z naszej drużyny. Cały system ma działać w dwóch trybach. W trybie z asystą, kontrolując naszego głównego gracza, w każdej chwili możemy przejąć kontrolę nad innym, trzymając przycisk R3 i zwracając w jego kierunku prawą gałkę analogową. Jeżeli ściągniemy palec z przycisku, możemy już swobodnie się nim poruszać i biegać, ale za jego ewentualne akcje czy przejęcia odpowiadać będzie komputerowe AI. W trybie manulanym, sposób sterowania drugim piłkarzem jest podobny, jednak poza poruszaniem się po boisku, otrzymujemy także pełną dowolność przy wykonywaniu konkretnych akcji. Możliwości nowego systemu możemy wykorzystać też do zatrzymywania w locie nieodpowiadających nam akcji sztucznej inteligencji.

Twórcy zapewniają również, że zmiany wprowadzone w grze zwiększą możliwości strategiczne i uatrakcyjnią zabawę.

Jak sądzicie, jaki będzie nowy PES? Jakie macie oczekiwania wobec nowej odsłony?

 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: PES 2012
PostNapisane: 24 lip 2011, o 14:06 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
Kolejny niedopracowany PES.

Zamiast zajmować się głupotami mogliby zrobić coś z fizyką gry i bramkarzami.

 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: PES 2012
PostNapisane: 28 lip 2011, o 18:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:38
Posty: 443
Obrazki: 0
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Nie wybrano
Ulubiona gra: Ojciec Chrzestny
ogolnie w PESa nie grałem ani razu ale pomysł bardzo fajny. Tylko średnio sobie to wyobrażam w praktyce.

 Zobacz profil 6037451 
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: PES 2012
PostNapisane: 28 lip 2011, o 22:45 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
Przed chwilą pisałem newsa o PESIE i jest do niczego... dodają to co było już w fifie 06

 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: PES 2012
PostNapisane: 29 lip 2011, o 17:51 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:38
Posty: 443
Obrazki: 0
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Nie wybrano
Ulubiona gra: Ojciec Chrzestny
Gdzie żes napisał tego newsa o PESie bo go nie widze :P


moja zabawa z FIfą Skonczyłą sie wiele numerków wcześniej xp

 Zobacz profil 6037451 
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: PES 2012
PostNapisane: 29 lip 2011, o 21:19 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
http://escn.pl/news-21982.html

 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: PES 2012
PostNapisane: 30 lip 2011, o 22:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:38
Posty: 443
Obrazki: 0
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Nie wybrano
Ulubiona gra: Ojciec Chrzestny
t byś coś napisał a nie :<

 Zobacz profil 6037451 
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: PES 2012
PostNapisane: 31 lip 2011, o 12:56 
Offline
HardCore
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2010, o 13:25
Posty: 934
Obrazki: 2
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: League of Legends
Steam Login: btq12 / testowe666
1# Nie ma portalu
2# Nie ma czytelników
3# Nie ma korzyści :P

 Zobacz profil 13421729 
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: PES 2012
PostNapisane: 31 lip 2011, o 21:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:38
Posty: 443
Obrazki: 0
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Nie wybrano
Ulubiona gra: Ojciec Chrzestny
A tam jakie masz korzyści pfiii. ;p

 Zobacz profil 6037451 
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: PES 2012
PostNapisane: 1 sie 2011, o 09:55 
Offline
Pr0-GRRracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 17:54
Posty: 247
Obrazki: 20
Lokalizacja: Wejherowo
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Płeć: Mężczyzna
Ulubiona gra: Gothic, FIFA
Steam Login: mrpicek
ja nie grałem nigdy w PES żadnego...
ale słyszałem że pes jest trudniejszy od Fify ale czy to prawda nie wiem

Będę musiał sobie ściągnąć pes 11 lub poczekać na 12 i zobaczyć jak się gra i czy lepsze od fify :D
choć to zależy od gustu..

 Zobacz profil 3692709 
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.