Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Urban Terror
PostNapisane: 14 paź 2012, o 17:07 
Offline
GRRracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 17:05
Posty: 1
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Nie wybrano
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace
Urban Terror to modyfikacja Quake’a ]I[ stawiająca bardziej niż pierwowzór na realizm rozgrywki. W założeniach podobna do popularnego Counter Strike’a, z tą jednak różnicą, iż jest bardziej dynamiczna niż konkurent. Walki odbywają się na dość sporych rozmiarów mapach, podnosząc poprzeczkę stawianą przez wymagania silnika Q3, oferując w zamian całkiem nowe doznania. Nie jest to już żywiołowy Q3, tylko taktyczna gra wymagająca od graczy drużynowej współpracy.



Urban Terror to modyfikacja słynnej gry akcji Quake III: Arena, stawiająca bardziej niż pierwowzór na realizm rozgrywki. W założeniach przypomina popularnego Counter Strike’a, z tą jednak różnicą, iż jest bardziej dynamiczna niż konkurent. Walki odbywają się na dość sporych rozmiarów mapach, podnosząc poprzeczkę stawianą przez wymagania silnika Q3, oferując w zamian całkiem nowe doznania. Nie jest to już żywiołowy Q3, tylko taktyczna gra wymagająca od graczy drużynowej współpracy. Oczywiście w miejsce różnych futurystycznych broni takich jak: railgun i „spawara” (lightning gun) pojawiło się autentyczne uzbrojenie wykorzystywane przez współczesnych żołnierzy, tj. Beretta 92FS, Franchi SPAS12 Shotgun, Heckler & Koch MP5K, Colt M4/1A Carbine i Heckler & Koch PSG-1. To samo tyczy się modeli postaci oraz map, na których toczą się pojedynki - futurystyczne pomieszczenia zastąpiły współczesne lokacje, różne miasteczka i aglomeracje miejskie, wnętrza budynków, itp. By cieszyć się zabawą w Urban Terror potrzebna jest pełna wersja gry Quake III Arena.

Możemy zagrać w kilku trybach.
Team Survivor

Jeden z najbardziej grywalnych trybów w grze Urban Terror, polegający na wyeliminowaniu przeciwnej drużyny. Najczęściej czas jednej mapy wynosi 20 minut, chociaż na publicznych serwerach bywa to różnie. W trybie 'TS' zostajemy graczami jednej z drużyn Red lub Blue, naszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich graczy z przeciwnej drużyny. Jeśli zabijemy któregoś gracza z drużyny rywala, możemy być spokojni, że ten zawodnik w tej rundzie już nam się nie pojawi, bowiem cała runda trwa do zabicia wszystkich opponentów. W tym trybie bardziej preferuje się spokojniejszą grę, przy zwiększonej uwadze na skill, co w wielu przypadkach jest nie lubiane przez graczy CTF'a. Gra zespołowa jest tutaj bardzo istotna, ponieważ tutaj liczy się każda para broni.

Capture the Flag

Kolejny z bardzo grywalny trybów UrT. CTF to nic innego jak zdobywanie flagi przeciwnika i dostarczenie jej w jak najszybszy sposób do swojej bazy w miejsce drużynowej chorągwi. Warunek zdobycia punktu jest taki, a żeby flaga naszej drużyny była na swoim miejscu, w innym przypadku musimy się z przechwyconą flagą na plecach schować i nie dać się zabić, ponieważ możemy nasz łup stracić na korzyść przeciwnika. Najczęściej mapę gra się w systemie 2x10, czyli 10 min w drużynie Red i 10 min w drużynie Blue. Bardzo istotną rzeczą w tym trybie jest czas respawnowania się graczy, ponieważ, gdy zginiemy w 13 sekundzie respawnu to osłabi to naszą drużynę. Tryb bardziej dynamiczniejszy od 'TS'a, ale trzeba uważać na "bazowe kampy".

Bomb Mode

Coś w stylu counter strike, czyli drużyna Red Dragon podkłada bombę w przeznaczonych do tego bombside'ach (czerwonym lub czarnym), a drużyna SWAT musi ją rozbroić, albo nie dać dojść terrorystom do wyznaczonych dla paki miejsc. Tryb mało znany w Polsce, ale może nie długo Polacy będą błyszczeć jak "Polska złota piątka' w CS. System czasowy taki sam jak w 'CTF' 2x10, po 10min zmiany stron. Zasady rund zbliżone do 'TS'a, więc jeśli zginiesz, musisz czekać do końca rundy.

Free For All

To nic innego jak klasyczny Deathmatch. W tym trybie zabijamy wszystko co się rusza i sami nie dajemy się załatwić. Wygrywa ten, kto pierwszy osiągnie limit fragowy lub skończy się czas mapy. Świetny tryb dla wyćwiczenia skilla.

Team Deathmatch

Drużynowy deathmatch, polegający na tym samym, co 'FFA'. Wyjątkiem jest to, że tutaj nie rozwalamy wszystkiego co się rusza, a tylko przeciwników. Od 'TS' różni się tym, że runda trwa całą mapę, związku z tym odradzamy się od razu po śmierci. Gra bardzo szybka i dynamiczna i przez to ten tryb również jest dość popularny.

Follow the Leader

Mało znany tryb, praktycznie nikt na nim nie gra, więc nie będę go długo przedstawiał. 'FOLLOWLEAD' polega na wyeliminowanie lidera zespołu, który jest losowany przy starcie rundy.

Capture and Hold

Kolejny tryb związany z flagami, ale nie tak popularny jak jego poprzednik. 'CAPnHOLD' polega na przejęciu wszystkich flag, które są umieszczone na mapie i bronienie ich. Po upływie określonego czasu zdobywa się tyle punktów ile udało nam się przechwycić i obronić baz.

Gra ma swoje lata ale warta zobaczenia.Oraz oderwania się od tak popularnych FPS jak CS albo COD

Link do portalu:
http://www.urban-terror.pl/

Pozdrawiam wlodi!

 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.