Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 paź 2012, o 20:32 
Offline
GRRracz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 20:29
Posty: 1
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Nie wybrano
Share on Facebook Share on Digg Share on MySpace
Witam, chciałbym zaprezentować "Hunted - kuźnia demona". Gra na polskim rynku miała premierę 31 maja 2011r. Wielkiego boom nie zrobiła, sam do niedawna o niej nie słyszałem, ale, ale... nie zrobiła wielkiego szumu, to wcale nie oznacza, że jest słaba! Jak każda gra, Hunted ma swoje mocne i słabe strony. Do tych pierwszych zaliczyć trzeba tryb kooperacji, który umożliwia zabawę wspólnie ze znajomymi. Rzeczywiście, postacie w które możemy się wcielić, a o których powiem słów kilka za chwilkę, świetnie się uzupełniają, a momentami są od siebie zupełnie zależne , np gdy potrzebujemy pomocy, by podnieść ciężkie wrota do kolejnego poziomu.
Możemy się wcielić w silnego wojownika, mistrza broni białej, Caddoca i perfekcyjną, szybką, zabójczą na dalekie dystanse łuczniczkę E'larę. Do samych bohaterów nie mogę się przyczepić, mają różny charakter, a swoimi żartami umilają nam rozgrywkę. Sterowanie stwarza troszkę problemów, jest o wina wypuszczenia gry na konsole, jednakże i tak wychodzą gry gorzej przygotowane pod PC. Podczas walki możemy chować się za rożnymi przeszkodami, co również czynią nasi przeciwnicy. Walka nie wygląda spektakularnie, chociaż ratują ja potężne finiszery. Ogólnie atak ogranicza się do kilku powtarzających się ruchów i używania umiejętności, te z kolei są świetne, jednak jest ich stanowczo za mało, a drzewko rozwoju pozostawia wiele do życzenia..
Szata graficzna nie zachwyca, pierwsze wrażenie, stara gra, nie dopracowane szczegóły, jednak z każda chwila przymrużamy bardziej oko na te niedociągnięcia, ponieważ wspólnie wszystkie lokacje tworzą wspaniałą krainę, od ponurych krypt po przepiękne góry i lasy.
Cała fabuła możne nas wciągnąć, chociaż głownie za sprawą dobrze wykreowanych postaci, po prostu będziemy ciekawi ich dalszych przygód. W całej rozgrywce, troszkę brakuje zadań pobocznych, przez co mamy wrażenie że niektóre decyzje są podejmowane za nas, a nasz los jest już dawno spisany na kartach, my nic nie możemy zrobić... Jeżeli już jakieś poboczne questy się trafia, to bardzo łatwo je pominąć a wrócić do nich nie damy rady, ponieważ drzwi od poziomów zamykają się na dobre!
W każdym bądź razie, gra zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Zachęcam ponieważ można się przy niej dobrze bawić, nie tylko samemu, do czego zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Zapraszam również, do oglądania naszych poczynań, czeka nas długa przygoda. HEJ! :D

Jest to połączenie RPG z Akcją i troszke zręcznościówką ale dodam ją do działu RPG

Zainteresowanych zapraszam do naszego konta na YT poświęconego grom komputerowym "GryRPGonline"

pierwszy odcinek z Let's Play połączonego z świetną zabawą jak i drobnymi wpadkami ;p

http://www.youtube.com/watch?v=tz9QIZpzkgU&feature=plcp

 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Szukaj:
cron
Reklama
Projekt graficzny: Maciej Fikus | Kodowanie : Jarosław Wulnikowski
Przeglądasz forum jako gość, zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do forum
eCodile is IT company. Our goal are developing custom web application in Poland. We are using plenty the newest technology on frontend (Angular.js, backbone.js, SASS) and backend(node.js, MEAN.js, meteor) side application. eCodile focusing to bring the best real time web application for our client. For that type of application we use socket.io and node.js.