GRRramy.pl - Forum o grach
http://grrramy.pl/

Rise of Nations: Rise of Legends
http://grrramy.pl/viewtopic.php?f=12&t=480
Strona 1 z 1

Autor:  Picek [ 17 mar 2011, o 13:24 ]
Tytuł:  Rise of Nations: Rise of Legends

Obrazek



Jedna z lepszych gier strategicznych jaką grałem !!
Pierwszy raz jak włączyłem ją to myślałem że będzie nudna i nieciekawa
Jednak kiedy zacząłem grać w kampanie nie mogłem się oderwać od komputera tak mnie wciągneła....

Powiem w skrócie jakie są rasy, jak kampania wygląda i jakie są plusy i minusy gry ;d

Informacje i Wymagania

Gatunki gry: RTS, strategiczna
Wydawca polski: CD Projekt
Wydawca oryginalny: Microsoft Game Studios
Data wydania polskiego: 14 lipiec 2006
Data wydania oryginału: 2006
Język gry: polski
Tryby gry: Multi player, Single player
Dostępna platforma: PC
System operacyjny: Windows XP
Minimalne wymagania sprzętowe:

procesor: 1,4 GHz z technologią SSE
pamięć: 256 MB
grafika: 64 MB
hdd: 2,5 GB
Liczba cd w pudełku: 4

Rasy
Są trzy rasy w grze:
1.Vinci
2.Alin (Alinowie)
3.Cuotl



(opis ras nie jest mojego autorstwa)
źródło:http://www.gry.gildia.pl/gry/rise_of_nations_rise_of_legends/recenzja

Każdą rasą gra się inaczej. Każda wymaga od nas innej taktyki. Jednak w starciu ze sobą są bardzo zbilansowane i nie sposób powiedzieć, że któraś z nich jest lepsza lub gorsza. Grając dobrze każda rasa może nawiązać równoprawną walkę z inną rasą. Oczywiście wymaga to poznania mozliwości wszystkich ras, które biorą udział w konflikcie.

Vinci odpowiadają ludzkości w okresie renesansu. Jednak w świecie na ekranie monitora technika rozwinęła się szybciej niż w świecie rzeczywistym. Dziwaczne machiny zaprojektowane przez Leonarda da Vinci nie pozostały tylko planami na papierze. Znaleźli się ludzie, którzy przekuli te plany i marzenia na rzeczywistość. Tak, więc w armii Vinci znajdziemy parowe czołgi i działa. Kroczące maszyny na węgiel. Jako zwykli piechociarze walczyć będą renesansowi muszkieterowie.

Vinci reprezentują „techniczną” stronę konfliktu. Na przeciwnym biegunie stoi zaś rasa Alin – reprezentująca „magię”. W szeregach tej armii znajdziemy szklane smoki i pustynne demony. Budowle i jednostki przywodzą na myśl „Baśnie 1001 nocy”.

Ostatnią stroną, jaką przyjdzie nam dowodzić w tym konflikcie są Cuotl. Ciężko znaleźć dla nich jakikolwiek odpowiednik. Ktoś ich przyrównał do rasy obcych z filmu „Star Gate” i chyba mogę się z nim w pełni zgodzić. Synteza bardzo zaawansowanej techniki z mistycyzmem i religią. Trochę tak jak u Protosów we wspomnianym już Starcrafcie.


Kampania

Kampania ma ciekawą i długą fabułę. w 1 dzień raczej tej gry byś nie przeszedł...
gracz podejmuje sam na jakie miasto chce atakować dzięki Mapach Strategicznych i Taktycznych :D

Do wyboru mamy kampanie podzieloną na trzy duże rozdziały, tryb skirmish oraz rozgrywkę multiplayer. Oczywiście odruchowo kliknąłem tryb kampanii, no i się zaczęło…

Mapa Taktyczna – czyli ta gdzie toczy się zasadnicza część gry. Jednak w Rise of the Nation mamy jeszcze „Mapę Strategiczną” gdzie decydujemy, którą prowincje i jakimi siłami zaatakować. Co prawda jest to raczej zbędny bajer bo gra tak czy inaczej pozostaje liniowa, bo po prostu ustalamy, którą prowincje atakujemy najpierw, a którą chwile później.

Plusy i Minusy
Plusy:
+ zróznicowanie ras
+ klimat
+ długość kampanii
+ grafika


Minusy:
- na dłuższą metę może znudzić
- niedopracowany tryb mapy strategicznej
- muzyka



Rise of Legends - Intro (HQ)


Rise of Legends Official Trailer


Autor:  Roger [ 29 mar 2011, o 15:04 ]
Tytuł:  Re: Rise of Nations: Rise of Legends

Lubię takie tytuły, grałem we wcześniejszą część i bardzo mi się podobała. Rise of Legends również dobra gra.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/